Bai Xep - Reisverslag uit Ninh Hòa, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu Bai Xep - Reisverslag uit Ninh Hòa, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu

Bai Xep

Blijf op de hoogte en volg Janneke

02 April 2016 | Vietnam, Ninh Hòa

Soms zeggen foto's meer dan woorden en over Life's à beach in Bai Xep ga ik dan ook niet veel zeggen. Het leven heeft de afgelopen dagen bestaan uit koffie drinken, ontbijten, op het strand liggen, lunch met een cocktail, op het strand liggen, spelletjes spelen (pas maar op, bier Pong ga ik in Nederland introduceren), slap ouwehoeren, biertjes drinken en dan niet specifiek in deze volgorde....

Morgen vroeg ga ik naar het vliegveld van Da Nang en vlieg dan voor m'n laatste dagen naar Singapore.

Wat heb ik ongelooflijk genoten van elk moment in Vietnam (behalve dat Jeanette ziek is geworden natuurlijk!) Wat een mooie dingen heb ik gezien en ik heb veel leuke mensen mogen ontmoeten. Daarnaast heb ik geleerd dat ik heel goed alleen kan reizen en dat ik daar ook vreselijk van geniet.

M'n laatste verslag zal ik nog over Singapore schrijven. Voor nu kan ik morgen nog 1 maal goodmorning Vietnam zeggen met het meest fantastische uitzicht dat je je kan voorstellen.

• 03 April 2016 - 09:16

Anne-miek :

Ha lieve dochter, wat een bijzondere reis is het zo geworden. Vietnam zit in je hart, datbgeloof ik zeker. Alleen reizen maakt dat je voelt wat je zelf echt wilt zijn en doen, je hoeft alleen maar te doen wat je eigen hart je ingeeft. Het is fijn dat we alles een beetje mee kunnen beleven, mooie foto's zien en ik kan de sfeer best een beetje proeven. Geniet nog even van alles wat er nog komt en maak maar vast mooie nieuwe plannen...leuk! Kussen vanuit heerhugowaard. Mam en car